Dla kogo punkt ???

Grając z przyjacielem w tenisa, po jednym z wyrzucających serwisów, odbiłem piłkę tak, że ta zaczepiła o taśmę siatki pomiędzy słupkiem do gry pojedyńczej a słupkiem do gry podwójnej, a następnie spadła na kort przeciwnika tuż w pobliżu siatki, nie dając mu już szans na dojście i jej przebicie.  Byłem przekonamy, że zdobyłem punkt, jednak  mój przyjaciel stwierdził, że jest całkiem odwrotnie i punkt należy się jemu, ponieważ piłka zaczepiła siatkę w niedozwolonym miejscu. Czy miał rację?

TAK      NIE